قم؛

نمايشگاه دائمي قرآن در قم احداث مي‌شود

شهردار قم از احداث نمايشگاه دائمي قرآن در بلوار پيامبر اعظم (ص) قم خبر داد و گفت: در اين رابطه تقاضاهايي توسط خيران براي اين نمايشگاه شده و اگر در كنار اين بلوار فضايي به آن‌ها اختصاص يابد، مي‌توان از ظرفيت‌هاي نمايشگاهي در مباحث فرهنگي بهره برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛دكتر سقاييان‌نژاد وجود قرآن و عترت را موروث ماندگار پيامبر اسلام (ص) دانست و اظهار داشت: تلفيق اين دو سبب سعادت و تكامل انسان مي‌شود و آن‌ها به‌عنوان مايه و اساس دين اسلام مي‌تواند براي مسلمانان در جهت رسيدن به تكامل بسيار ارزشمند باشد.

وي با اشاره به اينكه جايگاه چنين نمايشگاه‌هايي براي آن است كه مردم با قرآن آشنا شوند تاكيد كرد: مردم در اين مكان‌ها مي‌توانند از ظرفيت قرآن حداكثر استفاده را ببرند و راه‌هاي استفاده از قرآن را همانگونه كه پرثمر است ياد بگيرند.

شهردار قم تصريح كرد: برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي در جهت اعتلاي نسل جوان و كمك به افراد در رسيدن به تكامل بسيار مهم است.

وي به مذاكراتي درباره واگذاري زمين براي احداث نمايشگاه دائمي قرآن در قم اشاره كرد و گفت: در اين رابطه با مديركل فرهنگ و ارشاد صحبت‌هايي انجام شده تا در كنار بلوار پيامبر اعظم(ص) مكاني براي تاسيس نمايشگاهي دائمي براي امورات فرهنگي و قرآني در نظر گرفته شود.

سقاييان‌نژاد ادامه داد: در اين رابطه تقاضاهايي توسط خيران براي اين نمايشگاه شده و اگر بتوانيم در كنار اين بلوار فضايي به آنها اختصاص دهيم، مي‌توان از ظرفيت‌هاي نمايشگاهي در مباحث فرهنگي استفاده كرد تا در حقيقت يك جايگاه ثابت براي اين مراسمات در نظر گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار