«ضیافت» ویژه برنامه ایام ماه مبارک رمضان است که طعم بندگی را به مخاطبانش می چشاند.

سید وحید مرتضوی مجری تلویزیون در خصوص «ضیافت» ویژه برنامه ایام ماه مبارک رمضان به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «ضیافت» زندگی علمای دینی کشومان را روایت می کند تا طعم بندگی را به مخاطبان بچشاند، این برنامه با حضور خانواده این علما و یا شاگردان آن‌ها به تصویر کشیده می شود و درباره زندگی این علما بحث و گفتگو می شود.

وی افزود: ایام ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای طرح چنین موضوعاتی است و مخاطبان بیشتر از ماه‌های دیگر با چنین مباحثی ارتباط برقرار می‌کنند. در این برنامه به زندگینامه سید جمال الدین گلپایگانی پرداختیم که این عالم بزرگوار در زمان قدیم حرفه تار زنی را دنبال می کردند اما با خراب شدن تارش راهی اصفهان و ترمیم آن می شود و از همانجا مسیر زندگی اش تغییر می کند و سر از مدرسه علمیه در اصفهان در می‌آورد و صاحب کرامات بسیاری می شود و شاگردان بسیاری را تعلیم می دهد.

وی خاطرنشان کرد: شنیدن چنین داستان های بکر و تاثیر گذاری در این ایام می تواند راهگشای بسیاری از زندگی‌ها باشد که امیدوارم مخاطبان با دیدن این برنامه در زمان عرفانی قبل از افطار، ارتباط خوبی برقرار کنند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار