طرح ضیافت الهی در شهرستان بستان‌آباد اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رئیس اداره اوقاف شهرستان بستان آباد گفت:جزء خوانی، برگزاری نماز جماعت در دو وعده ظهر و مغرب، پاسخ‌گویی به سوالات شرعی و همچنین مشاوره دینی از جمله برنامه‌های طرح ظیافت الهی در ماه مبارک رمضان است.         

حجت‌الاسلام داوود مهدوان گفت: ماه‌ مبارک رمضان فرصت مناسبی را فراهم می‌کند تا بتوانیم به تبلیغ معارف دینی و مذهبی پرداخته و روح معنویت را در جامعه حاکم کنیم.

وی افزود: تمام تلاش اداره اوقاف شهرستان بستان آباد این بوده است تا با استفاده از ظرفیت های حاصل از وقفیات مردم به غنی سازی برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان بپردازد و با همکاری و تعامل با سایر نهادهای فرهنگی اثرگذاری فعالیت های فرهنگی انجام گرفته را ارتقاء دهد.

وی در خصوص برگزاری طرح ضیافت الهی در شهرستان بستان‌آباد تصریح کرد: این طرح از اولین روز ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه،  در مسجد جامع روستای الوار برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدوان افزود: جزء خوانی، برگزاری نماز جماعت در دو وعده ظهر و مغرب، پاسخ‌گویی به سوالات شرعی و همچنین مشاوره دینی از جمله برنامه‌های این طرح در ماه مبارک رمضان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن نیز در این شهرستان با حضور قاریان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

حجت ‌الاسلام مهدوان ادامه داد: در ایام شهادت امیرالمومنین (ع) مراسم عزاداری و در شب‌های قدر نیز مراسم دعاخوانی برگزار خواهد شد.

 وی استقبال جوانان و نوجوانان را در این طرح بسیار خوب توصیف کردو افزود: اگر نهادهای فرهنگی برنامه مناسبی برای جذب نسل های جوان به سمت معارف دینی و فرهنگ اهل بیت (ع) داشته باشند نسل جوان استقبال خواهند کرد.

وی استعدادهای قرآنی شهرستان را در مقطع  نونهالان و نوجوانان ستودنی دانست و گفت: با اندک سرمایه گذاری بر روی این نوجوانان در آینده ای نزدیم می توانیم شاهد نسل قرآنی بسیار موفقی در شهرستان باشیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.