ویژه‌برنامه‌ «شمیم رمضان» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان رامشیر در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامشیر گفت: ویژه‌برنامه‌ «شمیم رمضان» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال در کانون پرورش فکری شهرستان رامشیر در حال اجرا است.

شهناز قنواتی با اشاره به این‌که در ویژه‌برنامه‌ «شمیم رمضان» جز سی قرآن مجید توسط کودکان و نوجوانان ختم می‌شود افزود: فعالیت‌های دیگر این ویژه‌برنامه برپایی جشن روزه اولی‌ها با عنوان " عطر شکوفه " و اجرای مسابقه‌ " یک سجاده گل سرخ " با موضوع آموزش نماز در قالب جدول برای اعضای نوجوان تا پایان این ماه مبارک است.

وی  قصه‌گویی از قصه‌های قرآنی برای اعضای کودک و نوجوان، معرفی کتاب، برپایی کارگاه نقاشی با عنوان " به رنگ خدا "، برپایی ایستگاه ادبی با عنوان لحظه‌های سبز کارگاه کاردستی، برگزاری مسابقات قرآنی، برپایی نمایشگاه از کتاب‌های مذهبی کانون با موضوع رمضان، شعرخوانی و حفظ اشعار درباره‌ی روزه و ماه رمضان و برگزاری جلسه ختم صلوات با اعضای نوجوان دیگر فعالیت‌های ویژه‌برنامه «شمیم رمضان» عنوان کرد.

 مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامشیر افزود: هم‌زمان با لیالی قدر برنامه" کلید نیایش " با حضور کودکان و نوجوانان رامشیری در کانون اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، برنامه ، رمضان ، رامشیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.