رقابت های بین المللی دوومیدانی ترکیه با کسب 18مدال رنگارنگ برای کشورمان عصردیروز در ارزروم ترکیه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دردومین روز و روز پایانی رقابت های رقابت های بین المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه که یکی از مراحل گزینشی کسب سهمیه المپیک محسوب می شد، نمایندگان کشورمان موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شدند.

در ماده 200متربانوان،دونده ای از اوکراین با ثبت زمان 23ثانیه و 59صدم ثانیه اول شد،مریم طوسی دونده کشورمان با ثبت زمان 24:11در جایگاه دوم ایستاد مدال نقره را کسب کرد ،دونده ای از ترکیه به مقام سوم رسید.

دررشته 4در 400مترامدادی ،تیم ترکیه با ثبت زمان  38:31قهرمان شد تیم رومانی با ثبت زمان 39:60به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تیم دوومیدانی کشورمان متشکل از علی خدیور ،سجادهاشمی،مهدی زمانی و رضاقاسمی با ثبت رکورد 39:84به مدال برنز دست یافتند.

دررشته پرش طول،محمد ارزنده موفق شد با پرش 7متر و 85سانتی متر بر سکوی نخست جایگاه گرفت مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.پرنده ترکیه ای با ثبت رکورد 7متر و 78سانتی متر دوم شد و سبحان طاهرخانی دیگر پرنده کشورمان در این مسابقات با پرشی به میزان 7متر و 56سانتی متر به مدال برنز رسید.

دررشته پرتاب وزنه،علی ثمری پرتابگر کشورمان موفق شد با ثبت رکورد 18متر و 92سانتی متر به مدال طلا دست یافت و پس از وی پرتابگران ترکیه ای به عنوان های دوم و سوم این مسابقات رسیدند.

دررشته پرتاب نیزه،امیدتاجی نماینده کشورمان با رکورد76متر 12سانتی متر بر سکوی نخست جای گرفت و پس از وی ورزشکار رومانیایی به عنوان دوم رسید و دیگر نماینده کشورمان یوسف یوسف وند با ثبت رکورد 67:37به مدال برنز رسید.

دررشته پرش سه گام،پرندگانی از کشور میزبان عنوان های اول و دوم این مسابقات را کسب کردند،وحید صدیق پرنده ی کشورمان با ثبت رکورد 17متر و 59 سانتی متر به مدال برنز رسید و میلاد دریساوی دیگر ورزشکار کشورمان با پرشی به میزان 15متر و 38سانتی متر به جایگاه چهارم بسنده کرد.

دررشته پرش بانیزه،ورزشکارانی از کشور میزبان به ترتیب به مدال های طلا و نقره این مسابقات دست یافتند و شهروز بنی آدم از کشورمان با ثبت رکورد 4متر و 60سانتی متر سوم به مدال برنز رسید.

در رشته 200مترمردان،دوندگان ترکیه ،اوکراین و رومانی به ترتیب در سکوی اول تا سوم این رقابت دست یافتند ،دو نماینده کشورمان نتوانستند کار خاصی انجام دهند در پایان این رقابت در جایگاه ششم و هشتم این مسابقات جای گرفتند.

به این ترتیب تیم دوومیدانی کشورمان در این دوره از رقابت های بین المللی ارزروم ترکیه با کسب 6مدال طلا ، 6نقره و 6برنز به کار خودشان پایان دادند. اما هیچ کدام از دوومیدانی کاران در این مسابقات نتوانستند سهمیه ورودی المپیک ریو را کسب کنند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار