هزار و 750 سبد غذایی بین مددجویان چالوس توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس از توزیع هزار و 750 سبد کالا بین مددجویان این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

علی ‌اصغر ابراهیمی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال از 50 خانواده مددجوی این نهاد در قالب طرح مفتاح ‌الجنه با حضور مسؤولان و خیران دیدار و دلجویی شده تا شاید گوشه ‌ای از مشکلات آنها برطرف شود.

وی از توزیع هزار سبد غذایی بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان در شهر چالوس خبر داد و افزود: با فعال کردن ستاد احسان و نیکوکاری به ریاست بخشداری مرزن ‌آباد قرار شد تا به تمام 750 نفر از مددجویان بخش مرزن ‌آباد با هم ‌افزایی کمیته امداد امام (ره)، خیران، شهرداری و شوراهای اسلامی شهر و بخش سبد‌های کالایی به ارزش یک ‌میلیون ریال تحویل شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت: نیکوکاران با توجه به نیت‌ های خیرخواهانه خود می ‌توانند مبالغ مورد نظر خود را با دریافت رسید به ‌صورت نقدی تحویل نمایندگان امداد دهند و یا به‌ حساب 0102232611006 نزد بانک صادرات چالوس شعبه 59 به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چالوس واریز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، توزیع ، سبد ، غذایی ، چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار