در نشست هجدهم کارگروه رفع موانع تولید ، مشکلات ۱۶۸واحد تولیدی بررسی و طی آن 373 مصوبه در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: یکی از اهداف کارگروه رفع موانع تولید، تسهیل در شرایط پرداخت بدهی ها، کمک به رفع مشکلاتی نظیر تقابل بانکی و تسهیلات، رفع مشکلات کارگری، بیمه تامین اجتماعی و اعتبارات است که خوشبختانه تا کنون توانسته مشکلات برخی از واحدهای تولیدی استان را رفع سازد.
بهروز اسودی با بیان اینکه در نشست هجدهم کارگروه رفع موانع تولید مشکلات ۱۰واحد تولیدی بررسی می شود، گفت: در این نشست در راستای اعطای تسهیلات رونق تولید به ۲۱ واحد متقاضی تصمیم گیری می شود.
وی ا بیان داشت: امور بانکی، تسهیلات، مالیات، تامین اجتماعی و امور زیربنایی عمده مشکلات مطرح شده توسط واحدهای تولیدی هستند که مشکلاتشان با حضور اعضای ستاد کارگروه رفع موانع تولید با حضور مدیران بانک های استان، دارایی، مالیات، تامین اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، اداره شهرک های صنعتی، اتاق سمنان و ... بررسی می شود.
وی افزود: با اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید ۲۰۲ واحد تولیدی مشکل دار در استان سمنان به چرخه تولید باز می گردند و این امر برای ما مصداق بارز اقتصاد مقاومتی در امر احیاء واحد های صنعتی و تولیدی نیمه تعطیل است.
انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.