حضور چند بازیکن جدید در تمرین امروز سرخپوشان

سومین تمرین فصل جدید تیم فوتبال پرسپولیس با حضور دوازده بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

حضور چند بازیکن جدید در تمرین امروز سرخپوشانبه گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرخپوشان پایتخت در حالی امروز تمرین کردند که چند بازیکن از جمله لوبانوف، نورالهی و کامیابی نیا خود را به سرمربی تیم معرفی کردند.

با وجود حضور 12 بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی اما فقط یازده بازیکن تمرین کردند و کامیابی نیا در کنار زمین به تماشای تمرین سرخپوشان پرداخت.

برانکو مثل روزهای گذشته از ساعت 9:15 صبح در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده بود .

ابتدا برانکو چند دقیقه ای با بازیکنان به صحبت پرداخت و بازیکنان زیر نظر مارکو تمرینات بدنسازی و دو شامل پریدن از روی موانع، دور زدن نیزه ها دیگر قسمت های تمرین را انجام دادند.

حدود 15 هوادار در پشت درهای بسته نیز حضور داشتند و با ورود بازیکنان با آنها صحبت کردند. شوخی های ایگور پانادیچ با بازیکنان از نکات جالب تمرین امروز سرخپوشان بود و پرسپولیس با دو دروازه بان تمرین کردند.

تعدادی از کارکنان ورزشگاه قسمت هایی از ورزشگاه که دچار نقایص است را برطرف کردند و مسئولان شهرداری مشغول ترمیم زمین منتهی به ورزشگاه هستند.

در تمرین امروز سرخپوشان، محمد انصاری همچنین به دویدن در کنار زمین اکتفا کرد و زودتر از سایرین از محل تمرین خارج شد.

سایر بازیکنان، تمرینات قدرتی و سرعتی با مشارکت توپ را در دستور کار داشتند. پس از آن چوک و استیلینوویچ از بازیکنان تست سرعت گرفتند و پس از آن تمرین ادامه پیدا کرد.

تمرین امروز سرخپوشان در ساعت 11:30 به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار