استاندار کرمانشاه گفت: هدف دولت این است نرخ تورم را تک رقمی و نرخ رشد اقتصادی را در سال جاری به پنج برساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی گفت: یکی از مهمترین کارها در بعد سیاست خارجی بود که شاهد برداشته شدن بخش مهمی از تحریم‌ها و اجرای برجام بودیم که با هدایت و حمایت مقام معظم رهبری انجام شد.

وی اظهار کرد: با اقداماتی که از سوی دولت انجام شد، تحریم‌ها در بخش‌های مختلف بانکی، سوئیفت و ... برداشته شد و نتیجه آنحضور سرمایه‌گذاران متعدد در کشور است که ما در کرمانشاه نیز میزبان تعدادی از آنها بودیم.
استاندار کرمانشاه، وفاق و همدلی که امروز در کشور حاکم استرا نیز نتیجه اقدامات دولت در حوزه سیاست داخلی دانست و یادآوری کرد: نمونه آن برگزاری انتخابات موفق مجلس و خبرگان رهبری بود.
وی در ادامه به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی هم اشاره و عنوان کرد: موفقیت آمیزترین اقدام دولت کاهش نرخ تورم از 42 درصد به 10 درصد بود که هدف‌گذاری دولت در نهایت تک رقمی کردن این نرخ است.
مدیر ارشد استان کرمانشاه تغییر جهت نرخ رشد اقتصادی را نیز از دیگر اقدام مهم اقتصادی دولت برشمرد و یادآوری کرد: زمانی که دولت یازدهم کشور را تحویل گرفت، نرخ رشد اقتصادی منفی بود که مثبت شده و هدف‌گذاری دولت این است که این عدد امسال به پنج درصد برسد.

رازانی خاطرنشان کرد: جهت‌گیری دولت تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور است که به این منظور بعد ازرفع تحریم‌ها با جدیت به دنبال اجرای اقتصاد مقاومتی است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، هدف ، تعیین ، تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.