معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه هوای تهران با میانگین شاخص کیفی 74 در شرایط سالم است گفت :تنها مناطق 7 و 1 در شرایط ناسالم برای گروههای حساس جامعه قرار دارند.

هوای تهران سالم است/آسمان پایتخت در احاطه گرد و خاکمحمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کیفیت هوای امروز (دوشنبه ) پایتخت اظهار داشت :براساس داده های به دست آمده از ایستگاه های سنجش آلودگی، هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز در شرایط سالم است.

وی تصریح کرد :میانگین ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون به میزان 74 بیانگر قرار گیری کیفیت هوای امروز پایتخت در شرایط سالم است.

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست در خصوص ناسالم ترین منطقه امروز پایتخت بیان کرد :ایستگاه سنجش آلودگی هوای ستاد بحران در منطقه 7 با شاخص کیفی 113 و اقدسیه در منطقه یک با شاخص 104 ؛ ناسالم ترین منطقه امروز تهران برای گروههای حساس جامعه گزارش شده است .

رستگاری درباره وضعیت جوی هوای امروز تهران گفت :امروز آسمان تهران کمی ابری در برخی ساعات شاهد وزش باد شدید و از بعدازظهر درگیر باد و گرد و خاک خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار