کرمان؛

توزیع همیان مولا بین خیران کرمانی

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان کرمان از توزیع 30 هزار پاکت در قالب طرح همیان مولا بین خیران و مردم نوعدوست استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع همیان مولا بین خیران کرمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مصطفی طاهری با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد، گفت: این طرح به منظور جمع آوری کمک های مردم خیر و نوعدوست استان در قالب سبد کالا و توزیع این کمک ها بین خانواده های نیازمند ویتیم استان در حال انجام است.

وی افزود: مردم خیر و نوعدوست استان می توانند با دریافت این پاکت اقلام و مواد خوراکی فاسد نشدنی شامل قند، برنج روغن، ماکارونی وغیره را در داخل آن قرار داده و به منظور توزیع بین نیازمندان تحویل کمیته امداد دهند.

طاهری با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان پارسال نیز 20 هزار پاکت در قالب طرح همیان مولا بین خیران و مردم نوعدوست استان توزیع شد، خاطرنشان کرد: با توزیع این تعداد پاکت بیش از یک میلیارد و 910 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه طرح همیان مولا با شعار همراه با نیازمندان در ماه مهمانی خدا اجرا می شود، یادآور شد: مردم خیر استان می توانند به منظور کمک به نیازمندان با شماره گیری #034*7788* کمک های خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار