مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت:قهرمانی تیم ملی در رقابت های جام جهانی را به همه ملت شریف ایران تبریک می گویم و امیدوارم این رقابت ها مقدمه ای برای موفقیت در المپیک باشد.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افرود:رقابت های جام جهانی امسال همانطور که همه دوستداران کشتی مطلع هستند به دلیل در پیش بودن المپیک شرایط متفاوتی برای همه تیم ها داشت که ما هم از این اصل مستثنی نبودیم به همین دلیل نگاه ما به این رقابت ها به عنوان یک میدان تدارکاتی خوب بود که به یک ارزیابی کلی در مورد کشتی گیرانمان برسیم که خوشبختانه این امر محقق شد.

وی تصریح کرد:کادر فنی تمامی رقابت ها را زیر نظر داشت و عملکرد بچه ها مو به مو رصد شد و سوای آن تصاویر این رقابت ها را هم داریم تا در اردوهای تیم ملی آنالیز دقیق تری داشته باشیم ، در واقع به برنامه ای که در نظر داشتیم رسیدیم.

لایق در مورد عملکرد ملی پوشان اظهار داشت:به هر صورت با توجه به شرایط تمرینی که برای حضور در المپیک داشتیم هنوز به تمرین های سرعتی ورود پیدا نکرده بودیم و به همین خاطر بچه ها سنگین بودند اما با همین آمادگی نسبی هم عملکرد اکثر نفرات خوب بود حالا در برخی اوزان هم ضعف هایی داشتیم که به طور حتم در ادامه برنامه های تمرینی بیشتر روی آن کار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد:ما برای همه اوزان برنامه ریزی داشتیم و هیچ کشتی گیری بدون برنامه روی تشک حاضر نشد اما شرایط در زمان مسابقه کاملاً متفاوت است و امکان دارد یک روز بنا به دلایلی مختلفی روز کشتی گیر نباشد و نتواند نتیجه بگیرد اما دلیل نمی شود که او توانمندی لازم را ندارد در نتیجه اعتقاد دارم بچه ها با همه وجود تلاش خود را انجام دادند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد:ما براساس برنامه از پیش تعیین شده حرکت کردیم که به لطف خدا جواب هم داد و در خاک آمریکا این کشور و روسیه را شکست دادیم و قهرمان شدیم و امیدوارم این موفقیت مقدمه ای برای کسب مدال های خوشرنگ در بازی های المپیک 2016 برزیل باشد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
با سلام وعرض خسته نباشید وتبریک قهرمانی شما در جام جهانی .خادم عزیز واقعییت ها ی کشتی را باید گفت ودر جهت رفع نواقص گام برداشت .کشتی گیران ما از نظر فنی در این مسابقات به جد مشکل داشتن حتی بهترین کشتی گیر ما در مسابقات نشان داد از نظر اجرای فن مشکل دارد بعضی از کشتی گیران ما از یک زیرگیری ساده عاجز بودن به جز کشتی گیر وزن اول ما که قادر بود بخوبی هنگام زیر گیری حریف از پاهای خود دفاع کند بقیه کشتی گیران در دفاع کردن مشکل دارند بخصوص از پا های خود. این موارد هیچ ارتباطی به بدنهای سنگین ندارد .واما
پیشنهاد ما برای بهبود کیفیت فنی کشتی گیران .ترمیم کادر فنی ضروری به نظر می رسد برای نمونه اقای خادم شما یکماه پیش اقایان دودانگه ولایق را در سفر ی با تیم کشتی رازی به امریکا فرستادی ره اورد ان سفر چه بود که شما دوباره این اقایان را به عنوان مربی برای مسابقات جام جهانی به همراه بردید .جناب خادم مشکلات تیم شما اصلا ارتباطی به بهانه های واهی شماندارد فقط باید از افراد خودی و غیر خودی دست برداری وتا المپیک از افراد ی با دانش وبا استقلال رای استفاده کنید تا انشالله مشکلات بر طرف گردد. اگر هم شما بخواهید با اصراردرب را بر روی همین پاشنه بچرخانید وضع کشتی ازاد بدتر می شود که بهتر نخواهد شد.
آخرین اخبار