رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ از کشف داروی قاچاق دامی به تعداد 459 قلم خبر داد و تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام قاچاق 42 میلیون و 874 هزار ریال بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امن اله نقدی با اشاره به اقدامات اداره صنعت،معدن و تجارت شاهین دژ در بازه زمانی اردیبهشت ماه 95 اظهار داشت: در حوزه نظارت و بازرسی، بازدید از مراکز خرده، عمده و خدماتی به تعداد 229 مورد انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ گفت: در این باره تعداد پرونده متشکله 14 فقره و ارزش ریالی آنها 200 میلیون و 74 هزار و 643 ریال بوده است.

به گفته نقدی، بازدید از کارگاه های پنیر سازی در معیت گشت مشترک بهداشت نیز به تعداد 8 فقره در این بازه زمانی صورت گرفت.

وی از کشف داروی قاچاق دامی به تعداد 459 قلم خبر داد و تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام قاچاق 42 میلیون و 874 هزار ریال بوده است.

نقدی با اشاره به اقدامات حوزه اصناف گفت: در این رابطه انتخابات اتحادیه‌های لوکس و لوازم خانگی-خرازی، پوشاک و کفش فروشی و آرایشگران و خیاطان زنانه برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ اظهار داشت: بازدید و نظارت از معادن کوهی به تعداد 9 مورد، نظارت و بازرسی از کامیون های حامل مواد معدنی به تعداد 20 مورد و پیگیری و تامین سوخت واحد های صنعتی و معدنی نیز در اردیبهشت در شاهین دژ انجام شد.

وی گفت: از سوی دیگر سرکشی و بازرسی از سواحل رودخانه ها جهت جلوگیری از برداشت های غیر مجاز شن و ماسه و بازدید از واحد های راکد و نیمه فعال و طرح های بالای 60 درصد در دستور کار قرار گرفت.

نقدی با اشاره به اقدامات حوزه فرش این شهرستان اظهار داشت: در اردیبهشت ماه، بازرسی مشترک با اداره بیمه تامین اجتماعی و اتحادیه فرش از کارگاههای قالی بافی به تعداد 75 مورد، معرفی متقاضیان اخذ آزمون مهارت قالیبافی به فنی و حرفه ای به تعداد 9 مورد و نیز راهنمایی متقاضیان جهت اخذ پروانه غیر متمرکز انجام شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: قاچاق ، کشف ، دامی ، بهداشت ، اصناف ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.