رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: سعی داریم پرونده مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی را تا 2 یا سه سال آینده ببندیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید پرویز فتاح در آیین جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام اعلام کرد: امسال قراردادی با سپاه پاسداران انقلاب منعقد شده که بر اساس آن واحدهای مسکونی در مناطق روستایی کشور برای مددجویان احداث شود که حدود 600 واحد آن در مناطق روستایی استان ایلام احداث می شود.
فتاح اضافه کرد: در صورتی که زمین مناسب در شهرها برای مددجویان فاقد مسکن تامین شود این نهاد تعهد ساخت واحد مسکونی برای آنها را تقبل خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی مسکن در حوزه ساخت و تعمیر مضاعف شده است،افزود: با برنامه ریزهای به عمل آمده پیش بینی می شود پرونده مسکن مددجویان در کشور تا سه سال آینده بسته شود.
فتاح کاهش شیب جمعیتی مددجویان را از برنامه های در دست اقدام این نهاد عنوان کرد و گفت: این برنامه در سال جاری بصورت ویژه در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.
وی اظهار کرد: با اقدام های انجام گرفته توسط کمیته امداد ایلام رتبه این استان در زمینه اشتعال مددجویان به 11 در کشور رسیده ولی هنوز راضی کننده نیست و باید تلاش کنیم ایلام به صدر جدول در زمینه خودکفایی مددجویان برسد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.