عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران بارها برای ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی در این منطقه اقدام کرده اما عدم وجود عزم برای انجام کارها در شرکت راه‌آهن مشکلاتی مانند کارتن خوابی را در این منطقه به وجود آورده است.

شرکت راه آهن اختیار انتقال خطوط راه آهن را به شهرداری واگذار کند/ در نام گذاری خیابان‌ها احساسی عمل نکنیمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهه راستگو عضو شورای شهر تهران در دویست و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: طی بازدیدی که در روزهای گذشته از منطقه 17 داشتم این منطقه را جزء پرچالش‌ترین مناطق شهر تهران می‌دانم که عدم توجه به آنها موجب سلب امنیت مردم شده است که امام جمعه این منطقه خواستار بیان آن در صحن شورا بود.

وی افزود: اگر چه خطوط راه‌آهن در منطقه 17 برای کاهش آلودگی صوتی و هوا به زیر زمین منتقل شده است اما همچنان معضلات و مشکلات وجود دارد و شهرداری تهران بارها برای ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی در این منطقه اقدام کرده اما عدم وجود عزم برای انجام کارها در شرکت راه‌آهن مشکلاتی مانند کارتن خوابی را در این منطقه به وجود آورده که قسمتی از این مشکلات به منطقه 18 منتقل شده است.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: همچنین با وزش ملایم ترین باد در این منطقه گرد و خاک زیادی بلند می شود که بیماری‌ های زیادی برای مردم ایجاد کرده است به لحاظ اینکه اختیار از طرف شرکت راه آهن به شهرداری نداده است و شهرداری نمی‌تواند در این منطقه کاری انجام دهد.

راستگو با اشاره به پیشنهاد انصاری مبنی بر نام گذاری خیابانی اطراف دانشگاه تهران به نام استاد حمید سبزواری تاکید کرد: ‌بهتر است در نام گذرای احساسی و یکدفعه عمل نکنیم و برای این کار وقت بیشتری بگذاریم، زیرا فکر می‌کنم زمانی برسد که برای نامگذاری خیابان‌ها به نام اساتید، خیابان کم بیاوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار