تیم فوتبال بارسلونا با پذیرفتن خطای خود در مورد پرونده مالیاتی نیمار با دادستانی بر سر پرداخت جریمه 5.5 میلیون یورویی به توافق رسید.

توافق بارسلونا با دادستان ها در مورد پرونده نیماربه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛دادگاه ،نیمار و پدرش را متهم کرده است که ارزش واقعی انتقال او به کاتالونیا را مخفی کرده اند، اما باشگاه بارسلونا برای پرداخت جریمه با دادستان به توافق رسیده است.

بارسلونا با دادستان ها توافق کرده است که بابت "خطا در برنامه ریزی مالیاتی" در انتقال نیمار از سانتوس به نیوکمپ در سال 2013، پنج و نیم میلیون یورو جریمه بپردازد.

دادستان اسپانیا با این ادعا که نیمار و پدرش، که به عنوان نماینده او عمل می کند، ارزش واقعی قرارداد  انتقال او به بارسا را پنهان کرده اند خواستار محاکمه این بازیکن به اتهام کلاهبرداری شده بود.

بارسلونا اعلام کرده بود  که برای انتقال نیمار 57 میلیون یورو پرداخت کرده است که از این مبلغ 17 میلیون یورو سهم سانتوس بوده و مابقی به والدین نیمار رسیده است.

صندوق سرمایه گذاری برزیل که 40 درصد از حقوق نیمار  را در تملک خود دارد ادعا کرد پس از انتقال نیمار به بارسا به آنها مبلغ صحیحی پرداخت نشده است، و بازرسان قیمت واقعی  پرداخت شده توسط بارسلونا را حدود 83 میلیون یورو اعلام کردند.

با این حال، قهرمان اسپانیا  اکنون به راه حلی دست یافته و این بدین معنی است که آنها دیگر هیچ ابهامی در برنامه های اقتصادی آینده خود ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار