مدیرعامل شرکت گاز گفت: تاکنون ۲۳۵ کیلومتر خط انتقال گاز در استان آذربایجان‌غربی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، منصور صادقیان اظهار داشت: شمار مشترکان گاز استان آذربایجان‌غربی در پی عملیات شبکه‌گذاری 9 هزار و 203 کیلومتر گاز طبیعی دربخش‌های مختلف شهری، روستایی و صنایع به ٧٧5 هزار و 221 رسید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ١١ کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان اجرا شد گفت: تاکنون ٢٣5 کیلومتر خط انتقال گاز در بخش شهری، روستایی و صنایع انجام شده است.

صادقان افزود: با اجرای یک هزار و ٢٨٦ کیلومتر شبکه‌گذاری شهری، روستایی و صنایع در سال گذشته و اجرای 304 کیلومتر شبکه‌گذاری در سال 95، در مجموع تاکنون 9 هزار و 203 کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری در سطح استان به مرحله اجرا رسیده است.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی، بر اساس حجم عملیات اجرایی انجام شده در سطح استان، سال گذشته ١٨ هزار انشعاب نصب و در مجموع ٣50 هزار و 884 هزار انشعاب در سطح استان نصب شده است.

صادقیان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان را افزون بر گازرسانی به مناطق شهری و روستایی، گازرسانی به صنایع عمده که همسو با توسعه اقتصادی استان است دانست و اظهار داشت: در این مسیر، تاکنون ٧٤٦ واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز پیوسته‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه حجم فعالیت این شرکت در تمامی شاخص‌ها افزایش چشمگیری داشته است گفت: هم اکنون ٩٩ درصد از خانوارهای شهری استان آذربایجان‌غربی تحت پوشش خدمات گازرسانی هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.