مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما از رییس فدراسیون فوتبال خواستار پیگیری وعیت نفت تهران هستیم.

سیدی: مگر بقالی است که نفت رانسیه واگذار می کنندسیدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت نفت تهران بیان کرد: این مساله چند گذشته هم مطرح شده بود که می خواستند تیم نفت را به اراک منتقل کنندمسئولان استان دنبال  چه هدفی هستند وقتی می خواهند نفت نتعلق به یک شهر است این کار اصولی نیست  تیم ماشین سازی پس از 20 سال به لیگ برتر بازگشت ونفت آبادان نیزبعد از سه سال به لیگ برتر صعود کرد شاید سقوط ملوان به دسته یک منشا خیر باشد. 

وی افزود : ملوان می تواند با یک سری بازیکنان جوان دوباره لیگ برتری شود این تیم سال 78دسقوط کرد وسید جلال حسینی از لیگ یک مطرح شد .نمی توان به زور چیزی را به دست آوریم مسئولان نباید از موقعیتشان سوءاستفاده کنند وجزء وظایفشان نیست.

وی درباره اینکه می خواهند تیم نفت را نسیه بخرند گفت : مگر اینجا بقالی است آقای آل آسحاق چه کاره است که تصمیم می گیرد اگر ارجحیت دارد چرا جواب منطقی مارا نمی دهد . معلوم نیست فوتبال قانون دارد یا نه .

وی ادامه داد: ما از تاج ریس فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال خواستار پیگیری این موضوع هستیم متاسفم این اتفاقات را قانونمند می کنند در حالی که عکس آن را می بینیم . بازیکنان ومریبان نقت برای شادی مردم تهران تلاش کردند تیم نفت پرچم ایران را در عربستان بالا برد در این دنیا چیزی ارزش ندارد ومهم عملکرد انسانها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار