همدان؛

دستگیری 74 روزه خوار در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 74 روزه خوار در استان همدان در اوایل ماه رمضان دستگیر شده اند.

دستگیری 74 روزه خوار در استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حاجی محمد مهدیان نسب پیش از ظهر امروز در  جمع اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات و طرح های ترافیکی در این ماه گفت: 65 مکان استقرار ثابت و 12 ایستگاه پلیس در این ایام برای توجیه امر به معروف را بکار گیری کرده ایم.

وی افزود: حدود 60 تخته بنر و 30 هزار بروشور با محتوای ماه رمضان  در سطح استان  نصب و پخش کرده ایم.

فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به توجیه مناسب مردم  و سخنرانی یک هفته قبل از ماه رمضان در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: تعداد 373 نفر توجیه و ارشاد انجام شده که از قبیل مسافر و.. بودند و همچنین 74 نفر روزه خوار را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده ایم.
وی افزود: 10 دستگاه خودرو که  در ملاء عام  اقدام به روزه خواری کرده بودند را در این ایام توقیف کرده ایم.

مهدیان نسب با بیان اینکه آنچه که  مهم است جدی گرفتن موضوع امر به معروف می باشد اظهار داشت: در سطح استان با اقدامات مناسب انجام  شده طرح های جامعی هم برای شب های لیالی قدر در نظر گرفته ایم و  نیروی انتظامی آمادگی کامل برای برقراری امنیت و آسایش مردم را بیش از پیش دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: متأسفانه  بعضی از صنوف هستند که رعایت نمی کنند و دستور داده شده که  سرکشی ها به شکل جدی انجام شود زیرا که  همه  باید حافظ ارزش ها باشیم.
 
انهدام 25 باند و شبکه توزیع قاچاق کالا در استان همدان

حاج محمد مهدیان نسب در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان همدان گفت: ظرفیت‌ها برای مبارزه با این پدیده به کار گرفته شده به طوری که انجام رزمایش‌های منطقه‌ای و سراسری ۲۵ درصد افزایش و کشف پرونده‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۳۶۸ میلیارد ریال کالای قاچاق گمرکی در استان همدان کشف شده است، عنوان کرد: در این مدت یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دلار و ارز نیز در استان همدان کشف شده است.

وی با اشاره به انهدام 25 باند توزیع قاچاق کالا در استان همدان از برنامه ریزی اجرای چند طرح منطقه‌ای و سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

مهدیان نسب با بیان اینکه در طرح‌های منطقه‌ای تمام محورهای مواصلاتی تحت کنترل قرار می گیرد، بیان کرد: برخورد با عرضه کالای قاچاق به طور ویژه مدنظر است.

وی از افزایش ۳۴ درصدی کشفیات در سال جاری ابراز داشت: به زودی ایستگاه‌های بازرسی شهرستان ها فعال می شود و نیروی انتظامی در برخورد و مبارزه با کالای قاچاق به‌شکل جهادی وارد شده به طوریکه ۲ ایستگاه ایست بازرسی استان که غیرفعال شده بود، مجدد فعال کرده است.

وی همچنیین افزود: 845 کیلو مواد مخدر در طول این 3 ماه گذشته کشف شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.