احمد احمدی قایقران ملی پوش مهابادی و عضو تیم ملی قایقرانی بادبانی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در یک اردوی آمادگی عازم شهر والنسیا در کشور اسپانیا می شود.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، احمد احمدی قایقران مهابادی گفت : امروز سه شنبه 25 خرداد ماه برای حضور در این اردو عازم کشور اسپانیا می شود.
وی گفت : در این اردو که تا دهم تیرماه ادامه خواهد داشت ، تمرینات خود را زیر نظر لوکا دئوتی مربی اسپانیایی در شهر والنسیا پیگیری می کند.
احمدی اضافه کرد : به علت عدم موفقیت در راهیابی به المپیک ریو تصمیم گرفته است تمرینات خود را با شدت بیشتری برای حضور در رقابت های آسیایی 2018 اندونزی و 2020 المپیک توکیو از هم اکنون آغاز کند.
وی افزود: در همین راستا تصمیم گرفته است تا با مشورت مربی و کادر تیم ملی ، تغییراتی را نیز در تمرینات و قایق مورد استفاده خود انجام و آن را از رشته لیزر به فین تغییر دهد.
این قایقران مهابادی که از سال 87 پیراهن تیم ملی را به تن کرده ، تاکنون چندین بار در رقابت های جهانی و آسیایی موفقیت های چشمگیری بدست آورده و در سال 1391 نیز موفق شد به عنوان اولین مربی بین المللی کشور ، مدرک مربیگری درجه 3 جهانی را در رشته قایقرانی بادبانی دریافت کند.
وی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی سهمیه المپیک 2016 قایقرانی بادبانی در قاره آسیا که اسفندماه پارسال به مدت یک هفته در امارات برگزار شد ، نتوانست جواز حضور در المپیک ریودوژانیرو را کسب کند.
در این دوره از رقابت ها ورزشکارانی از مالزی و تایلند جواز حضور در المپیک ریو را به دست آوردند.
احمد احمدی تنها نماینده قایقرانی بادبانی کشورمان بود که در ماده لیزر استاندارد در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود.
انتهای پیام/

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.