قزوین؛

جشن گلریزان در آبیک

چهار جشن گلریزان در آبیک برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛رئیس کمیته امداد آبیک گفت : این جشن‌ها در شهرهای آبیک و خاکعلی و روستاهای قشلاق و زیاران برگزار می‌شود.

قربان‌علی ملاحسنی افزود : جشن‌های گلریزان با هدف کمک به خانواده‌های ایتام، نیازمندان و آزادی زندانیان با مبالغ کم به همت خیران و حامیان طرح‌های مختلف کمیته امداد در شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

وی  با اشاره به اطعام افطاری به ایتام و خانواده‌های آنان در تالار باران شهرستان آبیک طی ماه رمضان ادامه داد: این اطعام با حضور 400 نفر از خانواده‌های ایتام و محسنین از سوی یکی از خیران این شهرستان صورت می‌گیرد.

ملاحسنی خاطرنشان کرد: در شهر آبیک نیز دو سفره اطعام افطاری برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: افراد متمکن خیر و نیکوکار در صورت تمایل و اعلام آمادگی برای کمک به نیازمندان طی ماه مبارک رمضان می‌توانند در قالب غذای گرم و جیره خشک مساعدت کنند تا در نخستین فرصت به خانواده‌های نیازمند و ایتام داده شود.

رئیس کمیته امداد آبیک تصریح کرد: در حال حاضر در طرح محسنین شهرستان آبیک، 186 حامی جذب شده است و تعداد حامیان این طرح باید به 380 نفر برسد.

ملاحسنی افزود: در طرح محسنین از کودک خردسال گرفته تا 18 سال زیرپوشش قرار گرفته‌اند که فرزندان طلاق بوده و یا سرپرست آنان زمین‌گیر و دارای بیماری صعب‌العلاج است و یا در زندان به سر می‌برند.
انتهای پیام/

برچسب ها: جشن ، گلریزان ، آبیک ، نیکوکار ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار