مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی و آشنایی با آسیب های اجتماعی ویژه 405 هزار و 890 دانش آموز کرمانی خبر داد.

آموزش توانمندسازی دانش آموزان دربرابر آسیب های اجتماعیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد محسن بیگی افزود: دوره آموزشی توانمند سازی و آشنایی با آسیب های اجتماعی ویژه 14 هزار و 850 فرهنگی و 221 هزار و 444 اولیاء دانش آموز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری، بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نیز برگزار شده است.

وی آشنایی دانش آموزان با انواع مختلف آسیب های اجتماعی، تامین و ارتقاء مراقبت های اجتماعی از دانش آموزان با رویکرد توانمند سازی مدرسه محور را از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش استان در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی برشمرد.

محسن بیگی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: هجدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان کرمان به منظور تجلیل از خیران و ترویج مدرسه سازی به عنوان بهترین کار خیر، هشتم خرداد جاری برگزار شد و کلنگ زنی هنرستان فنی و حرفه ای در روستای پشت رود بم اولین دستاورد این جشنواره بود.

وی بر استفاده از ظرفیت خیران در ساخت و تجهیز مدارس تاکید کرد و گفت: انتظار داریم همه ی دستگاه های دولتی و غیر دولتی در توسعه و تجهیز مدارس به آموزش و پرورش کمک کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان افزود: در حال حاظر 40 پروژه آموزشی خیر ساز در استان در حال اجرا و یا آماده بهره بر داری هستند.

محسن بیگی اظهار کرد: استاندار کرمان نیز با ساخت مدرسه 6 کلاسه شهید ناصر فولادی در شهرستان بم به جمع خیران مدرسه ساز پیوست و موجب رونق مدرسه سازی توسط خیران در استان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار