در پی وقوع بارندگی های شدید شب گذشته و بامداد امروز در شهرستان چناران، 360 راس دام عشایر شهرستان تلف شد و چند راه روستایی تخریب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بخشدار مرکزی چناران گفت: متاسفانه شب گذشته ، دامدارانی که در منطقه چهچه رادکان حضور داشتند گرفتار سیلاب شدند و تعداد ۴۰۰ راس از ۶۵۰ راس دام آنها را سیل برد که از این ۴۰۰ راس، دامداران توانستند ۴۰ راس را پیدا کرده و حلال کنند اما همچنان ۳۶۰ راس دیگر آن مفقود است.

حسین غریب، افزود :این دامداران که از منطقه میامی به اینجا آمده اند، در سیلاب دو هفته قبل نیز دچار خسارت شدند اما بازهم به هشدارهای دهیاران توجه نکرده و مجدداً خود را در معرض سیل قرار دادند.

وی گفت :در اثر بارندگی دیشب در دهستان بقمچ نیز حدود ۳۰۰ متر از راه دسترسی بقمچ به اندیشش و گاه و بخشی از جاده که در بستر رودخانه قرار دارد تخریب شده است.

بخشدار مرکزی چناران افزود:بخشهایی از دیوار ساحلی رودخانه بقمچ به طول ۵۰ متر نیز تخریب شده است و برخی از باغات حریم رودخانه نیز دچار آسیب شده است و پرسنل جهاد کشاورزی در صدد تعیین میزان خسارات هستند.

حسین غریب، گفت :خسارات این بارندگی شدید منحصر به زیرساخت ها، راه و بخشی از باغات حریم روستا بوده است و خسارات جانی در پی نداشته است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.