چهاردهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات جهت چالش‌هاي پيش‌ رو با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد.

چهاردهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهاردهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به رياست وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با شركت همه اعضاي ستاد در حضور معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و دبير ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي، معاون هماهنگي و نظارت معاون اول رئيس جمهور، معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني و ساير مديران و مسئولين سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور و مجريان 6 پروژه اقتصاد مقاومتي وزارت و  روسا و دبيران هشت كميته‌ اقتصاد مقاومتي دستگاه‌هاي تابعه برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، در شروع جلسه معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي ضمن خيرمقدم، منشور شش پروژه اقتصاد مقاومتي وزارت متبوع ارسالي به ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي را ارائه نمودند. 

در ادامه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با توجه به تأكيد مقام معظم رهبري و اعتقاد راسخ و جدي دولت محترم به ساماندهي نظام اقتصادي كشور، اجراي سياست‌هاي كلي اقتصاد مقاومتي را راهگشاي رونق اقتصادي كشور دانسته و همگرايي دستگاه‌هاي اجرايي جهت تسريع در اجراي پروژه‌هاي داراي اولويت را ضرورت و اولويت تخصيص منابع به پروژه‌هاي مصوب ستاد فرماندهي را يك امر بديهي تلقي و بر مراقبت و هدايت منابع در اين راستا تأكيد نمودند.

همچنين اعلام نمودند كه  وزارت متبوع و مجريان پروژه در پيگيري مستمر پروژه هاي شش گانه جدي مي باشند.در ادامه گزارش پيشرفت پروژه‌ها توسط مجريان ارائه و موانع و چالش‌هاي پيش رو مورد بررسي قرار گرفت.

از سوي جناب آقاي  دژپسند معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و دبير ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي اعلام شد كه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات جزء دستگاههاي پيشرو در تدوين و ارائه به موقع منشور پروژه هاي اقتصاد مقاومتي بوده و بر برگزاري جلسات مستمر جهت هماهنگي و نهايي نمودن زيرپروژه‌ها، زمانبندي و منابع تاكيد داشته و جهت رفع مشكلات و چالش‌هاي پيش‌رو، پيشنهاد تهيه گزارشات لازم و ارسال آن به ستاد فرماندهي جهت تصميم‌گيري و ابلاغ آن  را ارائه نمودند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.