ویسی:

پاپی،و علی احمدی،به سپاهان كمك می كنند/در سپاهان بايد بزرگ فكر كرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حسین پاپی امروز صحبت‌های خوبی با ما داشت و امسال هم در کنار ما خواهد بود.

در سپاهان بايد بزرگ فكر كرد /پاپی ،و علي احمدي ،به سپاهان كمك مي كنند.به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال سپاهان، در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت محرم نویدکیا اظهار داشت: محرم بازیکن بزرگ و قابل احترامی است. در این مورد چالشی به وجود آمده است که باید این موضوع را خودم حل کنم و تمام تلاش خود را در این مورد انجام می‌دهم.

وی افزود: اگر بزرگان اصفهان و قدیمی‌های سپاهان هم در این راه به من کمک کنند سپاهان روند خوبی خواهد داشت.

ویسی در مورد حضور حسین پاپی در تمرین امروز با وجود قرار گرفتن نام او در لیست مازاد سپاهان گفت: آن لیستی که ما منتشر کردیم لیستی نبود که بازیکنان را به لحاظ فنی نخواهیم. ما به قراردادها نگاه کردیم و چون بودجه ما امسال نصف شده است، روی این بودجه برنامه‌ریزی کردیم. پاپی امروز صحبت های خیلی خوبی با ما داشت. پاپی و علی احمدی در رختکن عنوان کردند که افتخار می‌کنند لباس سپاهان دوباره بر تنشان باشد و جانانه و مردانه آمده‌اند که به تیم کمک کنند و ما هم به آنها احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت شجاع خلیل‌زاده بیان داشت: جاع سرباز تراکتورسازی است و 20 روز دیگر از سربازی‌اش باقی مانده است. البته او تمرین خودش را دارد و همین که به اصفهان و سر تمرین آمده است برای من قابل احترام است. ما همفکری و همسویی خوبی با بازیکنان خود داریم و هم دوست هستیم و هم در کنار هم کار می کنیم. امیدوارم این رفاقت به تیم ما کمک کند.

وی در مورد اینکه بازیکنان و مربی بدنساز برزیلی چه زمانی به اصفهان می‌آیند افزود: ویزای آنها هنوز آماده نشده است. وقتی ویزایشان برسد در چند روز آینده به همراه موسی کولیبالی به اصفهان می‌آیند.

ویسی در مورد برنامه خود برای سپاهان و جایگاه تیمش در پایان فصل ادامه داد: سپاهان تیم بزرگی است و باید بزرگ فکر کنیم. سال گذشته مسئولان استقلال خوزستان 100 میلیون تومان پاداش برای من تعیین کردند که تیم دهم شود ولی اگر در سپاهان هفتم یا هشتم شوم اعدامم می‌کنند! سپاهان سابقه قهرمانی دارد و قدرت بزرگی در آسیا است. ما باید بزرگ فکر کنیم تا بتوانیم هواداران سپاهان را راضی کنیم.

بنابراین از ابتدای فصل برای قرار گرفتن در بین 3، 4 تیم ابتدای جدول تلاش خواهیم کرد.هدف ما ابتدا آسیایی شدن است و در درجه دوم، با حمایت مردم، هواداران و مسئولان برای قهرمانی خواهیم جنگید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار