امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه این شهرستان در بخش میراث فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی گردشگری ‌دارای استعداد و ظرفیت خوبی است، گفت: حیف است مردم اندیمشک با بودن این سدها برای تفریح به دیگر شهرها بروند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین نعمت‌الله خدامی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید اندیمشک در سالن شهید مرتضی مطهری این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا‌ست که با توجه به سیره اهل بیت (ع) و کلام خدا می‌توان از فضیلت‌های متعدد این ماه پر خیر و برکت استفاده و مسیر معنوی و اسلامی و انقلابی جامعه را تقویت کرد.

وی افزود: با توجه به آموزه‌های قرآن و سیره اهل بیت (ع) می‌توان جامعه را بیش از گذشته در مسیر تعالی و اهداف اسلامی و انقلابی بهتر و بیشتر هدایت کرد و زمینه رشد و تعالی را برای اقشار مختلف اجتماع در حوزه‌های مختلف فراهم کرد.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: ایمان به خدا و توجه به رفع مشکلات مردم، مهم‌ترین شاخص یک مدیر موفق بوده که امید است این ملاک بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: شهرستان اندیمشک، دارای چهار دانشگاه و حوزه علمیه در بخش‌های مختلف خود است که با استفاده از ظرفیت موجود در این مراکز علمی و فرهنگی و دانشگاهی می‌توان توسعه شهرستان را در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی فراهم کرد.

‌خدامی بیان کرد: اندیمشک در بخش ریل و جاده نیز دارای ظرفیت و استعداد منحصر به فردی است که در صورت توجه به این ظرفیت‌ها می‌توان شاخص‌های توسعه را در این شهرستان بیش از گذشته مورد توجه قرار داد.

وی افزود: اندیمشک در بخش میراث فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی گردشگری نیز دارای استعداد و ظرفیت خوبی است که در صورت معرفی و استفاده از این توان بالقوه می‌توان اقتصاد شهرستان را بیش از گذشته در این زمینه رونق بخشید و حیف است مردم اندیمشک با بودن این سدها برای تفریح به دیگر شهرها بروند.

امام جمعه اندیمشک اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر مبارزه با فساد سازمان یافته در زمینه، معضلات فرهنگی و اخلاقی و کاهش استعمال مشروبات الکلی در سطح شهرستان و کشور جدی گرفته شده و قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده که امیدواریم این مسیر در جامعه با جدیت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.