تیم ملی شیلی با پیروزی برابر پاناما به مرحله بعدی کوپا آمریکا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی شیلی موفق شد با نتیجه چهار بر دو پاناما را شکست دهد و پس از آرژانتین به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد راه یابد.

دقیقه 5 شوت پشت محوطه میگوئل کامارگو با اشتباه عجیب کلودیو براوو وارد دروازه شیلی شد تا این گونه پاناما شوک اول را زود وارد کند.

دقیقه 15 با ورود الکسیس سانچز به داخل 18 قدم دفاعی پاناما و ضربه پایانی وی که با دفع ناقص دروازه بان همراه شد، وارگاس در نزدیکی چارچوب توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی مساوی شود.

دقیقه 43 سانتر بسژور از جناح چپ را باز هم وارگاس این بار با ضربه سر وارد دروازه پاناما کرد تا پیش از نیمه اول قرمز پوشان شیلی 2-1 پیش بی افتند.

دقیقه 51 پاس در عمق برای ادواردو وارگاس را این بازیکن با فرستادن پاسی دیگر برای سانچز محیا کرد تا پای الکسیس هم به گلزنی باز شود.

دقیقه 75 ارسال از روی ضربه آزاد بوئیتراگو، بازیکن پاناما با ضربه سر آبدیل آرویو همراه بود که این ضربه نیز به شکل عجیب و باز هم روی اشتباه براوو به تور دروازه شیلیایی ها چسبید تا بدین گونه اختلاف در 15 دقیقه پایانی به یک گل کاهش یابد.

دقیقه 89 این بار سانتر از فوئنزالیدا را الکسیس سانچز توانست با ضربه سری زیبا به گوشه دروازه پاناما وارد و کار را تمام کند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار