مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی حضور 700 نفر در کانون‌های موقت اوقات فراغت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر کمک به محرومین و مستضعفین جامعه برنامه‌های هنری و فرهنگی نیز برای مددجویان زیر پوشش خود دارد گفت: برای دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد برنامه‌های فرهنگی و اردویی و همچنین برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه داریم.
 
وی با تاکید بر اینکه در اردیبهشت هر سال ستاد اوقات فراغت ما نشست‌های خود را برای برنامه‌ریزی در همه مناطق و شهرستان‌ها برگزار می‌کنند بیان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد شامل برنامه‌های کیفی و پربار در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری و تفریحی است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محتوا را به صورت آماده برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در قالب محتواهای کیفی از قبل آماده کرده‌ایم که آموزش آن‌ها توسط اساتید خاص صورت می‌گیرد یکی از برنامه‌ها را برنامه‌های اردویی برشمرد و گفت: این اردوها یا به صورت خانوادگی و یا به صورت دانشجویی و یا هم در رده دانش‌آموزی است.
 
وی از در نظر گرفتن سهمیه‌ای برای حضور در عتبات عالیات خبر داد و گفت: این سهمیه برای تعداد 280 نفر در استان در نظر گرفته شده که عموما برای زنان سرپرست خانوار است.
 
محبی تعداد افرادی را که در اردوهای امسال شرکت می‌کنند یک‌هزار و 120 نفر ذکر کرد و گفت: همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که در کانون‌های موقت تابستانه اوقات فراغت ما حدود 700 نفر شرکت داشته باشند و تعداد 300 نفر نیز در کانون‌های سایر دستگاه‌ها شرکت کنند.
 
انتهای پیام/و - س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.