پرتابگر دیسک کشورمان گفت:تمام تلاشم را به کار می گیرم تا جزو هشت فینالیست برتر پرتاب دیسک المپیک قرار بگیرم.

محمود صمیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مسابقات پرتاب دیسک ارزروم ترکیه اظهارکرد: مسابقات از کیفیت آن چنان بالایی برخوردار نبود تنها هشت پرتابگر در این رقابت شرکت کرده بودند.

وی افزود: از عملکردم در این مسابقات رضایت کامل دارم و تنها دلیل شرکت کردن من در این مسابقات این بود که پیش از شروع بازی های تابستانی المپیک ریو از آمادگی بدنی برخوردار باشم.

پرتابگر کشورمان گفت: مکاتباتی را با فدراسیون انجام داده ام تا در رقابت های جام کازانوف که در تیر ماه قراراست برگزارشود شرکت نکنم، به جای آن در دو مسابقه پیش رو لیگ برتر که به ترتیب در شیراز و تهران انجام می شود شرکت کنم.

وی درباره هدف اصلی خود از حضور در المپیک بیان کرد: تنها هدف من در این رقابت ها  صعود از مرحله مقدماتی راهیابی  به فینال ماده پرتاب دیسک المپیک است.

وی در پایان درخصوص مدال آوری دوومیدانی ایران در المپیک ریو اضافه کرد: احسان حدادی شانس بالایی برای رسیدن به فینال این رقابت ها را دارد اما در مورد مدال آوری وی در برزیل نمی توانم اظهار نظر کنم هرچند امیدوارم حدادی عملکرد درخشانی در المپیک داشته باشد،برای دیگر دوندگان هم در ریو آرزوی موفقیت می کنم امیدوارم سطح توقعات را برآورده کنند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار