نام‌نويسی طرح ملی رحله در شهرستان اميديه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مجری طرح ملی رحله در شهرستان امیدیه گفت: طرح ملی رحله از سوی مؤسسه بیت‌الاحزان شیراز در سراسر کشور اجرا می‌شود. امیدیه به عنوان تنها شعبه مجری اين طرح از سال گذشته آن را در استان اجرا کرد.

مهدی جوکار درباره جزئيات اجرای‌ این طرح افزود: موضوع  طرح رحله امسال آموزش تجويد، حفظ و تفسیر جزء ۲۱ تا ۲۴ قرآن کریم خواهد بود. شرکت در این طرح ویژه پسران مقطع سنی ۱۴ تا ۲۲ سال است.

وی گفت:علاقه‌مندان در مرحله اول از طریق پایگاه اینترنتی مؤسسه بيت‌الاحزان در اين طرح نام‌نویسی می‌کنند، پس از ماه مبارک رمضان به منظور ارزیابی توانمندی داوطلبان مصاحبه‌ای از آنها به عمل خواهد آمد.

مجری طرح ملی رحله در شهرستان امیدیه با بيان اينكه مهلت‌ نام‌نویسی در اين طرح تا پایان خردادماه است، افزود: دوره آموزشی رحله به صورت شبانه‌روزی و به مدت ۵۳ روز در مسجد جامع اميديه برگزار خواهد شد. اساتید دوره از مؤسسه بیت‌الاحزان اعزام خواهند شد.

جوكار گفت: سال گذشته حدود ۶۰ نفر در اين طرح نام‌نویسی کردند و از ميان آنها ۳۵ نفر موفق به شرکت در طرح شدند.

 طرح رحله سال گذشته به حفظ جزءهای ۲۶ تا ۲۹ قرآن کریم اختصاص داشت و شركت‌كنندگانی‌ از شهر‌های ماهشهر، حمیدیه و بندر امام خمینی نیز در اين طرح حضور يافتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.