رئيس پليس مركز استان از اجراي طرح عملياتي دستگيري متهمان متواري و تحت تعقيب مقام قضائي خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسن ياردوستي گفت: مرحله ديگري از طرح عملياتي دستگيري سارقان و متهمان تحت تعقيب و متواري، معتادان، مزاحمان نواميس، اراذل واوباش در چند نقطه از سطح شهر اصفهان به مرحله اجرا درآمد.

وي، هدف از اجراي اين طرح را افزايش ضريب امنيتي و ناامن كردن محيط براي سارقان عنوان كرد و گفت: اين طرح به صورت هفتگي و ضربتي با حضور و همكاري نيروهاي كلانتري ها، يگان امداد و پليس هاي تخصصي در اصفهان با شناسايي نقاط جرم خيز اجرا مي شود.

سرهنگ ياردوستي از دستگيري 32 سارق، ،43 متهم تحت تعقيب و 69 نفر فروشنده و معتاد مواد مخدر خبر داد و گفت: با تلاش مأموران در این طرح بزرگ نيم روزه 31 دستگاه موتور سيكلت و خودرو مسروقه كشف و 48 وسيله نقليه متخلف نيز با هماهنگي مراجع قضائي توقيف شدند.

وی با اشاره به اين مطلب كه بيشتر معتادان دستگير شده در اين عمليات جوان هستند، گفت: 69 فروشنده، معتاد ولگرد و تابلو از سطح شهر جمع آوري و به مراكز ترك اعتياد مجاز هدايت شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پايان با تأكيد بر به كارگيري روش هاي پيشگيرانه از سرقت توسط شهروندان، خاطر نشان كرد: به كارگيري نكات ايمني و پيشگيرانه، كمك فراواني براي فراري دادن سارقان خواهد كرد و پليس با تمام توان برای تامين نظم و امنيت تلاش خواهد کرد و از شهروندانخواست تادر صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

 

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.