رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد گفت: تاکنون ۶۰ درصد از قبور مطهر شهدای گناباد مرمت و بهسازی شده و ۴۰ درصد قبور باقی مانده نیز در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مرمت و بهسازی است.

جواد حامدزاده در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد در خصوص ساماندهی و بازسازی قبور مطهر شهدا در گناباد گفت: ساماندهی قبور مطهر شهدا، بزرگترین کار فرهنگی و دینی و کمترین خدمت در حق خانواده شهدا است لذا باید همه دستگاه های اجرایی برای ساماندهی قبور مطهر شهدا با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری کنند .

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرمت و بهسازی قبور مطهر باقی مانده گناباد نیازمند مشارکت و همیاری مردم و خیرین است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد مرمت و بهسازی گلزار شهدای روستای مهاباد را یکی از گلزارهای در دست اقدام بنیاد شهید عنوان و افزود: مرمت و بهسازی گلزار شهدای روستای مهاباد با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال و با مشارکت دهیاری، بخشداری شهر کاخک و بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد آغاز و در هفتم مرداد همزمان با برگزاری یادواره شهدای روستای مهاباد افتتاح خواهد شد.

روستای مهاباد آخرین روستای خراسان رضوی ازجنوب می باشد و فاصله آن با شهرستان گناباد۳۵ کیلومتر و ۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۳ شهید در روستا مدفون می باشند، شهیدان محمود رضایی، محمد عربی و محمد حسین گلخار شهدای مدفون در گلزار شهدای این روستا هستند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار