دوپینگ در میان رکابزنان بیداد می کند این مسئله شاید به مزاج برخی ها خوش نیاید اما نمی توان آن را انکار کرد!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران:  رکابزنان رشته جاده کشورمان برای حضور در المپیک چهار مرحله انتخابی را گذراندند تا درنهایت 8 نفر انتخاب شدند.هم اکنون تا حضور در جاده المپیکی برزیل(فورتکوپاکابانا) دو ماه زمان بیشتر باقی نمانده است.
 
در این زمان کوتاه فدراسیون دوچرخه سواری برنامه های اردویی را به منظور هر چه بهتر آماده شدن رکابزنان تدارک دیده است.همچنین ازمیان هفت رکابزن ،چهار نفر آنها تا 15 تیر برای حضور در میان بهترین رکابزنان دنیا انتخاب خواهند شد.
 
در همین راستا صمد پور سیدی ملی پوش المپیکی دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:پس از اینکه از ژاپن برگشتم چون دو تور را رکاب زده بودم در حال ریکاوری هستم.ما از اول ماه تمرینات استقامتی را شروع می کنم.وضعیت آمادگی خوبی دارم و اگر اردوها برگزار شود بهتر می شوم.
 
وی افزود:متاسفانه دوپینگ در رشته دوچرخه سواری زیاد انجام می شود به این خاطر کسی این مسئله را انکار نمی کند و یک واقعیت است که باید با این جریان مبارزه کرد.اگرچه شاید به مزاج برخی ها بربخورد. اما اگر قادر میزبانی به خاطر این اتفاق داد و بیداد می کند .چون دوپینگ در دوچرخه سواری بیداد می کند.  
 
پورسیدی در خصوص اینکه اگر انتخابی المپیک می گذاشتند باز هم شرکت می کرد تاکید کرد: کار ما دوچرخه سواری است.اگر باز هم انتخابی بگذارند شرکت می کنم و در همه مسابقات پا می زنم.قصد دارم بهترین نتایج را بگیرم ، استرسی هم ندارم و فرقی هم نمی کند زیرا برای نتیجه خوب پا می زنم.امیدوارم که برنامه ها را تا حضور در المپیک به خوبی برگزار کند.
 
وی در خصوص پاداشی که فدراسیون برای رکابزنان المپیکی در نظر گرفته است تصریح کرد: وعده هایی در جلسه روز گذشته به ما داده شد. مقرر شد ماهیانه حقوقی از سوی فدراسیون پرداخت شود.همچنین اگر جزو 50 رکابزن اول المپیک باشیم جوایزی دریافت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار