عضو کمیسیون برنامه گفت: رهنمودهای رهبری درباره توافق هسته ای مشخص کننده مسیر هدایت برای مسئولان کشور است.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع کاگزاران در رابطه با عدم رعایت تعهدات غرب در قبال ایران گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری مشخص کننده مسیر هدایت برای مسئولان کشور است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه اظهار داشت: رهبر انقلاب در فرمایشات خود نکات مثبت و خطرهای احتمالی از سوی کشورهای مذاکره کننده با ایران را در مسئله برجام برشمردند و آسیب‌هایی را که ممکن است در این رابطه وجود داشته باشد را مطرح کردند.

لاهوتی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مذاکرات ایران با کشورهای غرب را تأیید و از تیم مذاکره‌کننده تشکر کردند، بیان کرد: ایشان تأکید داشتند که آمریکا در روند مذاکرات صداقت ندارد همان گونه که در آغاز سال سفره هفت سین پهن می‌کند و از طرفی دیگر هواپیمای مسافربری ما را در آسمان با موشک می‌زنند.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبری بی‌صداقتی آمریکا در گفتار و رفتار بر هیچ کسی پوشیده نیست و باید مراقبت دائمی از رفتارهای آمریکا در قبال ایران صورت بگیرد و اگر از تعهداتی که ما به آن پایبند هستیم تخلفی صورت بگیرد ما هم شدیدتر در مقابل آنها عکس‌العمل نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، لاهوتی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار