چهار عنوان کتاب ویژه معرفی عصارخانه شاهی، از سوی موزه عصارخانه شاهی وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تهیه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس موزه عصارخانه شاهی گفت: تلخک و شاه با غول چراغ جادو، عصارخانه شاهی، ارزش های هنری فرهنگی در معماری صنعتی عصارخانه و عصارخانه خلاقیتی در معماری صنعتی شهر اصفهان از جمله چهار عنوان کتاب تولید شده توسط موزه عصارخانه شاهی است.
مصطفی حیدری افزود: چهارعنوان کتاب تهیه شده هر یک به نوعی با مخاطب خود همراه می شود و به معرفی عصارخانه شاهی، تاریخچه صنعت روغن کشی، شناخت ساختمان عصارخانه، واژه نامه عصاری و ... می پردازد.
وی ادامه داد: کتاب "تلخک و شاه با غول چراغ جادو" نوشته شیرین بدرلو ویژه گروه سنی ب و ج در قالب داستان های ماجراجویانه داستانی در خصوص عصارخانه را بیان می کند.
حیدری تصریح کرد: کتاب "عصارخانه شاهی" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی همراه با نقشه کاربردی به ارائه تاریخچه عصارخانه پرداخته است.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای آشنایی با فعالیت های موزه عصارخانه شاهی و دریافت کتاب های چاپ شده می توانند به محل موزه واقع در میدان امام، بازار قنادها قبل از سرای مخلص، پاساژ عصاری مراجعه کرده و یا با شماره 32241087 تماس حاصل کنند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار