عبدالرضا هلالی به شبکه نهال می رود

دهمین قسمت از برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» با حضور حاج عبدالرضا هلالی، مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع)، از شبکه کودک و نوجوان پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «سر سفره خدا» عنوان برنامه زنده ویژه سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که به کارگردانی و تهیه کنندگی «حمیدرضا عطارد» از شبکه کودک و نوجوان روی آنتن می‌رود. این برنامه سحرگاهی  با بازیگری احسان مهدی و مجری‌گری حامد مدرس از اول ماه رمضان مهمان خانه های ما هستند. 

برنامه «سر سفره خدا» با وجود آنکه 9 قسمت از پخش آن میگذرد با استقبال خوبی مواجه شده است ، پیش از این آرمیتا رضایی نژاد؛ فرزند شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد  میهمان این برنامه بود که حال و هوای خاصی به آن داد. 

قرار است عبدالرضا هلالی مهمان دهمین سحر این برنامه باشد.

عبدالرضا هلالي سال 1360 به دنيا آمده و اصالتاً خوزستاني است. تولدش مصادف با ايام جنگ و مهاجرت خانواده به تهران بود و به همين دليل در تهران بزرگ شد. فرزند سوم خانواده است و دو برادر و يك خواهر دارد. 

اين مداح مشهور اهل بيت(ع) در سن 12 سالگي قاری قرآن بود و در همان سن و سال با شرکت در مجالس و هيات هاي حاج منصور ارضی آداب مداحی را آموخت. 

تا قبل از سال 1379 تنها اهالی منطقه میدان خراسان شهر تهران او را به عنوان مداحی جوان می شناختند، اما از سال 1382 با برپایی هیئت الرضا (ع) در مسجد جامع ابوذر ، نام او میان محبان اهل بیت(ع)، پرآوازه شد. 

برنامۀ «سر سفرۀ خدا» (ویژه روزه اولی‌ها) در گروه كودك شبكه كودك و نوجوان تولید شده است.  
گفتنی است؛ این برنامه از ساعت 3 تا 4:25 دقیقه سحر از کانال نهال شبکه کودک و نوجوان پخش می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار