فرماندار اردستان گفت: رشد آمار اعتیاد در اردستان نگران‌کننده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور در جلسه شورای اداری اردستان که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، با توجه به نام‌گذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: این شعار را در اولویت کاری در شهرستان قرار داده‌ایم و تمامی دستگاه‌ها تلاش خود را برای تحقق آن کار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه اردستان در مسیر جاده ترانزیت و عبور مواد مخدر قرار دارد، افزود: رشد اعتیاد امروزه در شهرستان نگران‌کننده است و علی‌رغم تلاش‌ها در این زمینه وضعیت مناسبی را نداریم.

فرماندار اردستان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تورم 41 درصد را تحویل گرفت و در عرض سه سال آن را به 11 درصد رساند، عنوان کرد: امید است در سال 96 تورم تک‌رقمی شود.

وی با اشاره به اینکه اشتغال دغدغه اصلی شهرستان است، بیان کرد: بعد از اشتغال بحران آب نیز مشکل دیگری است که امروزه 65 روستا با تانکر آب‌رسانی می‌شود و پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا یک ماه آینده به 110 روستا افزایش پیدا کند.

غیور در پایان با اشاره به کمبود آب کشاورزی نیز تأکید کرد: با توجه به این بحران کم‌آبی 40 درصد سطح زیر کشت شهرستان غیرقابل استفاده خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار