معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه علمی کاربردی گفت: سامانه سراج با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشجویان این دانشگاه طراحی شده است.

عباس علایی‌نوری معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش مهم این دانشگاه در توسعه آموزش‌های مهارتی اظهار داشت: وزارت علوم برای بالا بردن کیفیت آموزش در این دانشگاه یارانه‌ای را مانند سایر دانشگاه‌های نظری پرداخت کند تا آموزش‌های مهارتی به خوبی در سطح کیفی بالایی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی  طی  چند روز آینده سامانه پیامکی‌ رسیدگی به مشکلات و مسائل دانشجویان را رو‌نمایی می‌کند تا آماده پاسخگویی به سؤالات آموزشی و مشکلات دانش‌آموختگان باشد.

علایی یادآور شد: سامانه سراج برای ارتباط مستقیم با دانشجویان راه‌اندازی شده و دانشگاه علمی کاربردی 15 خط تلفن و 30 ایمیل را برای بالا بردن کیفیت خدمات مهیا کردیم.

وی گفت: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در صورت مشاهده تخلفات آموزشی و اداری می توانند با شماره تلفن 8277551 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.