استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای سرعت بخشیدن به کار و صادرات باید فرصت ها برای بخش خصوصی فراهم شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛علی اوسط هاشمی در کارگاه توسعه صادرات غیر نفتی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد ، افزود: صادرات یکی از رویکردهای جدی استان در بخش اقتصاد مقاومتی است که نسبت به بخش های دیگر پررنگتر بوده و هم اندیشی بیشتر دستگاه های اجرایی را می طلبد.

وی افزود: تمام مکانیزم های اثرگذار باید در امر روان سازی صادرات موثر باشند و در همین راستا مقصدهای جدیدی را برای صادرات باید به وجود آورد.
وی ادامه داد: هدف اقتصاد مقاومتی روان سازی است و دستگاه های اجرایی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی هم اندیشی های لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به صادرات به کشورهایی که سیر جمعیت مردم استان به آن کشورهاست خاطر نشان کرد: با دنبال کردن جریان سرشاخه های اقتصاد و تجارت باید به دنبال کشورهای باشیم که سیر جمعیت مردم استان به آن کشورهاست و به عنوان لایه های فعال اجتماعی و اقتصادی در آنجا نقش ایفا می کنند.
استاندار ادامه داد: با ایجاد یک پنجره واحد در مرزها، تمام امکانات برای صادرات تجهیز می شود و با حداقل رساندن زمان،به گردش در آوردن پول و فرستادن سریع اجناس به مقصد باید در امر صادرات تسریع صورت بگیرد چرا که معطل کردن در صادرات باعث بلوکه کردن سرمایه بدون سود می شود.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار