شیراز؛

خالی کردن حساب بانکی عمو

فردی که از حساب عموی خود مبلغ 270میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس پلیس فتا فارس گفت: در این پرونده که شاکی آن مردی 42 ساله است مدعی شد؛ از حسابش 270میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت شده است و از نحوه دسترسی متهم به اطلاعات حساب بانکیش بی خبر است.

سرهنگ سیدموسی حسینی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی متهم را در دستور کار خود قرار داده و ظرف مدت کوتاهی موفق به شناسایی متهم شدند.

وی اظهار كرد: شاکی اطلاعات حساب بانکی خود را در تلفن همراهش ذخیره کرده و از آنجایی که متهم از نزدیکان خانوادگی شاکی بوده است، از این موضوع با خبر بوده و پس از به دست آوردن این اطلاعات، اقدام به خرید اینترنتی از فروشگاه های مختلف و خرید تبلت و شارژ تلفن همراه به تعداد زیاد از حساب وی كرده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: متهم در این باره می گوید؛ هرگاه با عمویم برای خرید و یا امور بانکی به فروشگاه و یا بانک ها مراجعه می کردیم، رمز و مشخصات کارت ها و حساب های بانکی خود را با استفاده از حافظه گوشی تلفن همراه خود وارد می کرد و زمانی که متوجه شدم تمام اطلاعات حساب های بانکی وی در گوشی تلفن همراهش ذخیره است تصمیم به برداشت از حساب و خرید های اینترنتی گرفتم.

انتهای پیام/ن - س
برچسب ها: خالی ، حساب ، بانکی ، عمو ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار