فرمانده انتظامی دوره چگنی از دستگیری و انهدام یك باند سارقان حرفه‌ای در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛سرهنگ "سلطان‌مراد زارع" گفت: در پی اعلام مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر متواری شدن یک دستگاه پژو 405 از شهرستان كوهدشت به سمت دوره چگنی و وقوع یك فقره سرقت داخل خودرو توسط آنان به مبلغ 30 میلیون رالل و انجام عمل مجرمانه مشابه در دو روز گذشته در الیگودرز به مبلغ 40 میلیون رالن، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و عوامل كلانتری شهرستان، قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت سه نفر اعضای باند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی در اجرای تور ایست بازرسی دستگیر شدند.

زارع اذعان داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودروی متهمان، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه و مبلغ 19 میلیون و 500 هزار رالع وجه نقد کشف شد.

فرمانده انتظامی دوره چگنی تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شدند که پس از مواجهه با دلایل و مستندات، به اعمال مجرمانه خود در شهرستان‌های الیگودرز، كوهدشت و دورود اعتراف کردند.

وی از شهروندان خواست؛ از حمل و جابه‌جایی وجه نقد خودداری و در صورت جابه‌جایی پول نقد از چک‌های رمزدار استفاده کنند.

 سرهنگ زارع گفت: در صورت داشتن هر گونه شكایت از سارقان دستگیر شده، شهروندان می‌توانند از طریق پلیس آگاهی شهرستان دوره چگنی اقدام كنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.