مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: بیش از 3 هزارو 800 دانش‌آموز پایه‌های ششم و نهم این ناحیه فردا برای ورود به مدارس نمونه باهم رقابت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، محمدقویدل با اشاره به رقابت 2 هزار و 230 دانش‌آموز پایه ششم برای ورود به مدارس نمونه دولتی افزود: هزارو 58 دانش‌آموز دختر و هزار و 172 دانش‌آموز پسر پایه ششم برای کسب سهمیه ورودی پایه هفتم مدارس نمونه دولتی نام نویسی کرده‌اند.
وی گفت: بیش از هزار و 570 دانش‌آموزان پایه نهم متقاضی ورود به پایه دهم متوسطه دوم دانش‌آموز است که از این تعداد بیش از 800 نفر دانش دختر و 771 دانش‌آموز پسر هستند.
قویدل تعدادکل حوزه‌های امتحانی را 15 حوزه اعلام کرد و افزود: از این تعداد 10 حوزه امتحانی برای دانش‌آموزان ورودی متوسطه اول و پنج حوزه امتحانی برای دانش‌آموزان متوسطه دوم در نظر گرفته شده است.
وی گفت: در مجموع 180 دانش‌آموز دختر و پسر پایه ششم ابتدایی که بهترین عملکرد را داشته باشند مجوز ورود به مدارس نمونه دولتی را پیدا می‌کنند.
مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس تعداد مدارس نمونه دولتی متوسطه دوره دوم را چهار مدرسه عنوان کرد و گفت: تعداد 150 دانش‌آموز پسر و 150 دانش‌آموز دختر برای ورود به پایه دهم متوسطه دوم از بین آزمون دهندگان به این مدارس برگزیده می‌شوند.
قویدل گفت: حدود 300  فرهنگی به صورت مستقیم در برگزاری این آزمون در سطح ناحیه یک دخیل هستند.
در سال تحصیلی 94-95 بیش از 880 دانش‌آموز متوسطه دوره دوم و حدود 550 دانش‌آموز متوسطه دوره اول در مدارس نمونه دولتی تحصیل کردند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.