رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز از برگزاری مسابقه حکمت‌های نهج‌البلاغه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مشربی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: نهج‌البلاغه در تمام محورهای خط فکری نسل جوان رهنمودهای تعیین‌کننده دارد و اگر جوانان به آن توجه داشته باشند مطمئناً بهترین پناهگاه برای قدرت دفاعی لازم برای نسل است که از ارزش‌های اسلامی خود پایداری می‌کنند.

وی افزود: در ادامه اجرای برنامه‌های جشن رمضان مسابقه حکمت‌های نهج‌البلاغه در سطح شهرستان برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه حکمت‌های این کتاب ارزشمند در مسابقه مذکور شرکت کنند.

رئیس اداره ارشاد نطنز نحوه شرکت در مسابقه مذکور را پیامکی عنوان و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ سؤالات مسابقه را به‌ صورت پیامکی در متن سابقه را تا 13 تیر ماه پیامک کنند.

وی ادامه داد: مسابقه کتاب‌خوانی «بانوی بی‌نشان» از کتاب «برترین بانو» که داستان‌های شیرین و زیبا از زندگی حضرت زهرا(س)، است، به‌ منظور ترویج سبک زندگی اسلامی طراحی و اجرا می‌شود.

مشربی از برگزاری مسابقات مختلف در جشن رمضان در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و بیان کرد: مسابقه اقتصاد مقاومتی، قرآن و مقام معظم رهبری، نگاهی به چند آیه قرآن که مرتبط با فرهنگ و اقتصاد بوده با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری به شرح آیات پرداخته می‌شود در سطح شهرستان برگزار می‌‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با برگزاری این مسابقات و سوق جوانان به مطالعه هم گامی برای رشد و توسعه مطالعه در شهرستان برداشته شود و هم موضوعات اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز تبیین کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار