استاندار اردبیل گفت: کارخانه تولید نوشیدنی های انرژی زا و خلال سیب زمینی در شهرک شماره یک شهرستان اردبیل با عنوان مجتمع غذایی لمان (برند مشترک ایران و آلمان) پیشرفت فیزیکی بالایی دارد و ظرف سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجیدخدابخش در بازدید از بخش های مختلف کارخانه تولید نوشیدنی های انرژی زا و خلال سیب زمینی در مجتمع غذایی لمان اردبیل افزود: باتوجه به کشت و تولید فراوان سیب زمینی در اردبیل، فعالیت کارخانه خلال سیب زمینی در ساماندهی و تعدیل میزان تولید، فروش و مصرف این محصول در استان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی گفت: علاوه بر این کارخانه حدود هشت کارخانه تولیدی صنعتی دیگر در استان مانند شیرآلات بهداشتی صنعتی قهرمان برای بهره برداری در سال جاری آماده می شود و با افتتاح آنها زمینه اشتغال چند هزار نفر فراهم خواهد شد.

استاندار اردبیل در خصوص مشکل سرمایه در گردش کارخانه خلال سیب زمینی اردبیل نیز بیان کرد: بعد از بهره برداری و تولید آزمایشی این کارخانه امکان آزادسازی اسناد مالکیت ضمانت تسهیلات از سوی بانک عامل وجود خواهد داشت و با استفاده از آنها، سرمایه در گردش این واحد تولیدی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.