هیأت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان در ارزیابی کشوری فدراسیون در سال 94 در رتبه دوم قرار گرفت.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، مهندس سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار ما  گفت: با توجه به شاخص های  ارزیابی عملکرد هیأت های استانی از قبیل توسعه منابع مالی، توسعه رفتار سازمانی، توسعه عمومی، توسعه نیروی انسانی، توسعه نرم افزاری، توسعه سخت افزاری، توسعه فرهنگی، توسعه محیط حقوقی، استاندارد سازی و ارزیابی، توسعه قهرمانی و توسعه علمی، پژوهشی  و برگزاری دوره های آموزشی، میزبانی مسابقات و حضور در لیگ های کشوری و توسعه استعدادیابی و همگانی سازی این رشته در جامعه بخشی از مهمترین شاخص های ارزیابی می باشند.

هیئت گیلان که در سال 89 عنوان بیست و سوم کشور را داشت با خیز بلندی که برداشت در سال های 90الی 94به ترتیب رتبه های دوم و چهارم و  چهارم وسوم و دوم کشور را کسب کرد.

بزرگ چنانی افزود: در سال 94 میزبان مسابقات کشوری پیشکسوتان و دور رفت اولین دوره لیگ برتر اسنوکر کشور بودیم و سه اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی و بالغ بر 40 اعزام به مسابقات کشوری داشتیم .

برگزاری انتخابات و 38 مسابقه استانی و تشکیل 10 کمیته فعال و فعال نمودن 13 هیئت شهرستانی و انجام دو جلسه مهم هیئت رئیسه , و جلسات متعدد هماهنگی کمیته ها با حضور  مداوم در همه شهرستان ها و شرکت دو تیم شادمان و کیوبال پاسارگاد گیلان از دیگر فعالیت های هیئت بوده و هم اکنون در تدارک برگزاری دوره های آموزشی و توجه به رشته بولینگ در استان هستیم.

رئیس هیئت استان این موفقیت را نتیجه زحمات همه ارکان هیئت و پشتیبانی مدیر کل ورزشی استان جناب آقای مسعود رهنما و ریاست محترم فدراسیون جناب آقای هاشم اسکندری دانست و ابراز امید واری کرد که  همه ارکان هیئت با انگیزه بالاتر برای ارتقاء این رشته مدال اور که انشاءالله در سال 2020 المپیکی خواهد شد تلاش نمایند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: بولینگ ، بیلیارد ، بولس ، گیلان ، رتبه ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.