اصفهان؛

اعزام 120 مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی شهرستان مبارکه

120 روحانی و مبلغ دینی تا پایان ماه مبارک رمضان امسال به مناطق روستایی و شهری مبارکه اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه افزود: از این تعداد 40 روحانی مقیم شهرستان و 80 نفر نیز از خارج از شهرستان به شهرها و روستاهای مبارکه اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کیانی گفت: تبیین مسائل شرعی، احکام دینی، اجتماعی، اخلاقی و ترویج و تبلیغ فرهنگ سیره اهل بیت(ع) ازسوی مبلغان روحانی برای اقشار مردم در این ایام انجام می‌ شود.
وی با اشاره به نقش موثر مبلغان دینی درارتقای معنویت در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی افزود: مقابله با آسیب های اجتماعی از مهمترین مسائل اجتماعی است که حل و رفع آن مدنظر مقام معظم رهبری قرار دارد و بارها بر آن تاکید داشته اند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه با بیان اینکه مبلغان دینی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کنند،تصریح کرد: بسیاری ازآسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد، بی بند و باری، فحشا و منکرات ناشی از کمرنگ شدن معنویات در جامعه است.
وی تصریح کرد: برپایی بیش از 20 جلسه تفسیر قرآن، 100جلسه محفل قرآنی، برگزاری پنج دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی با رویکرد طبی و برگزاری دوره آموزشی بینات 19 (تفسیر سوره انبیا) از جمله برنامه های فرهنگی مذهبی در ماه مبارک رمضان است.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار