معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: طبق بررسی‌های به‌عمل آمده و بعد از نیازسنجی نیازهای استان انتخاب یک استاندار بومی مورد توجه قرار گرفته است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازجمال عالمی نیسی اظهار داشت: هنوز به صورت رسمی استاندار خوزستان از سوی وزارت کشور تعیین نشده است و تمامی گمانه زنی‌ها خلاف واقع است.

وی افزود: هنوز انتخاب شریعتی به عنوان استاندار خوزستان قطعی نیست و در صورت انتخاب وی به عنوان استاندار این مقوله به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان عنوان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده و بعد از نیاز سنجی نیازهای استان، انتخاب یک استاندار بومی مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: هم چنین استعفای چهار عضو شورای شهر اندیمشک در صورت تاکید این اعضا بر استعفا از طریق هیئت حل اختلاف استان پیگیری خواهد شد.

عالمی نیسی بیان کرد: در صورت تأیید استعفا اعضای شورای شهر اندیمشک، اعضای علی البدل جایگزین این افراد در مقام عضویت در شورای شهر اندیمشک خواهند شد.

وی افزود: موضوع استعفای اعضای شورای شهر اندیمشک یک موضوع شهری بوده و مسئولان استان تنها مطابق با قانون و در صورت نیاز به آن ورود خواهند کرد و مسائل باقی مانده آن در حدود مسئولیت مسئولان محلی است.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.