مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی از آغاز برگزاری مسابقه حفظ و مفاهیم چهل حدیث رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد حسین عبداللهی گفت:مسابقه حفظ و مفاهیم چهل حدیث رضوی به صورت سراسری و به دو روش حضوری و اینترنتی برگزار می گردد.

وی افزود:جزوه چهل حدیث رضوی توسط دبیرخانه جشنواره در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت ضمن اینکه برای شرکت در این مسابقه محدودیت سنی وجود نخواهد داشت.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی تصریح کرد:آزمون حضوری مسابقات حفظ و مفاهیم چهل حدیث رضوی در سال 95 در 8 استان اصفهان،اردبیل،زنجان،فارس،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،یزد و خراسان رضوی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

عبداللهی خاطرنشان کرد:مسابقات در بقیه استان ها به صورت غیر حضوری و اینترنتی برگزار خواهد شد و این مسابقات بر طبق زمانبندی اعلامی دبیرخانه جشنواره برگزار می گردد و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی به نشانی www.mehrab8.com یا www.mehrab8.ir اطلاعات لازم را کسب نمایند.

وی گفت:مرحله غیر حضوری این مسابقات از دهم ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت همچنین مرحله حضوری نیز بعد از جمع بندی و اعلام منتخبان از تاریخ 20 تیرماه لغایت 15 مردادماه برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی افزود:از نفرات اول تا سوم مسابقات حضوری در استان تقدیر خواهد شد و از نفرات اول هر استان در اختتامیه جشنواره ملی محراب تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.