با توجه به فعالیت‌های گسترده موسیقی در شوشتر و ثبت ملی ٢٤ مقام ، تعدادی از فعالان این حوزه و علاقه‌مندان، پس از جلسات متعدد ، صندوق حمایت از هنر موسیقی را با مدیریت کامل خود، جهت اشاعه موسیقی راه اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، گفت: موسیقی در شوشتر ضمن این که از ظرفیت‌های قابل قبولی برخوردار است در این سال‌ها به یمن توجه مدیران استانی و پس از ثبت ملی ٢٤مقوم مورد توجه مردم وعلاقه‌مندان واقع شده و روز به روز بر مخاطبین خود می افزاید.

علی بهرامی افزود: در این سال‌ها برنامه‌های زیادی با حمایت مردم و خیرین این وادی برگزار شد که جا دارد از همه‌ی اهالی موسیقی در شوشتر تقدیر کرد.

وی بیان کرد: مدیریت این صندوق مردمی ، بر عهده‌ی دکتر محمود پاپهن ، مرتضی شنبه زاده و مصطفی حجار خواهد بود.

بهرامی خاطرنشان کرد: صندوق مردمی حمایت از هنر موسیقی که توسط مردم و نظر آنان راه اندازی شده ، در ادامه  نیز توسط خود مردم ، در مسیری که ترسیم می‌کنند و به رشد و تعالی موسیقی کمک خواهد کرد، هزینه می‌شود.

گفتنی است، مردم شوشتر در ابعاد گوناگون در جهت توسعه شهرستان ، در این سال‌ها تلاش‌های قابل ستایشی را انجام داده‌اند که راه‌اندازی خودجوش این صندوق نیز از جمله این کوشش‌های مردمی است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.