تنیسورهای برتر جواز حضور در فینال رقابت های جام رمضان را بدست آوردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی و نیمه نهایی رقابت‌های تنیس جام رمضان آپت ( بزرگداشت کامبیز درفشی جوان ) در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی رده سنی زیر ۱۴ سال روهام عباسی با نتیجه ( ۱-۶ و ۴-۶ ) سهراب دگمه چین را مغلوب کرد و ماهان میر معزی با نتیجه ( ۳-۶ ، ۶-۴ و ۲-۶ ) مقابل محمد عرفان درویش نوری شکست خورد تا نمایندگان تهران و گیلان به فینال برسند . در رده سنی زیر ۱۸ سال محمد کارگران اروجی از فارس با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶ ) مسیح هژبری از کرمان را برد و با انصراف آرمین رستمی از تهران ، بنیامین داوودی از خوزستان به فینال رسید . 

همچنین در بخش دونفره نیز تنیسورها در رده سنی زیر ۱۴ و زیر ۱۸ سال برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان زوج سهراب دگمه چین – ماهان میر معزی با نتیجه ( ۵-۱۰ ، ۶-۲ و ۱-۶ ) محمد عرفان درویش نوری و سینا یوسف زاده را شکست دادند و قهرمان رده سنی زیر ۱۴ سال شدند .

در فینال رده سنی زیر ۱۸ سال نیز تیم محمد کارگران اروجی – بیژن مخابری با نتیجه ( ۰-۶ و ۱-۶ ) کیا کهنمویی – بنیامین داوودی را مغلوب کردند و جام قهرمانی را از آن خود کردند. 

این رقابت ها از ۲۲ خرداد ماه و با حضور ۲۰۳ تنیسور در مجموعه ورزشی آزادی آغاز و امشب با معرفی نفرات برتر بخش انفرادی به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار